Prípadová štúdia

Marketing

Fresh & Roll je podnik, ktorý sa venuje výrobe čerstvej zmrzliny výhradne z čerstvých ingrediencií priamo pred očami zákazníka. Takto vyrobená zmrzlina je dokonalým chuťovým, ale aj vizuálnym zážitkom. Pravé talianske gelato vzniká spojením čerstvého ovocia, rôznych sušienok, ale aj alkoholu. Fresh & Roll má za sebou množstvo súkromných akcií, ako sú svadby či narodeninové oslavy. Vidieť ich však môžete aj na firemných eventoch, veľtrhoch, festivaloch, športových či rodinných dňoch.

fresch-roll - zmrzlina

Marketing

V zmysle požiadaviek klienta sme zabezpečovali marketing zameraný na stratégie pre sociálne siete Facebook a Instagram. V čase keď väčšina komerčných stránok na Facebooku a Instagrame využíva fotobanky, pri FRESH & ROLL sme sa rozhodli staviť na kvalitný, originálny a autentický obsah. Počas trojhodinového fotenia vzniklo množstvo kvalitného obsahu, využiteľného pre stanovený zámer. 

fresch-roll - majitelia

Freshrollky

Stredobodom komunikácie sa stal hlavný produkt podniku „freshrollky“ (zmrzlina pripravená z čerstvých ingrediencií priamo pred očami zákazníka). Freshrollka postupne predstavuje seba, svojich zakladateľov, spôsob prípravy, dôraz na čerstvosť a použité ingrediencie. V rámci engagementu boli fanúšikovia stránky podnecovaní k aktivite. Ide o jeden z ukazovateľov performance stránky, ktorý je závislý na tvorbe kvalitného obsahu a interakciou s fanúšikmi.

fresch-roll - zmrzlina

Facebook kampaň

Facebook stále zobrazuje posty menšiemu percentu fanúšikov, preto bolo potrebné pomôcť si prostredníctvom platenej reklamy (Facebook Ads Manager). Za každých okolností striktne rešpektujeme finančný budget zadávateľa a aj v tomto prípade sme s ním narábali nesmierne opatrne a reklamu cielili na kľúčové segmenty (persóny, potenciálneho zákazníka). Obsah, ktorý bol úspešný, sme promovali, čím sme mu pomáhali dosiahnuť ešte lepšie výsledky. Aby sme mali prehľad o tom, čo funguje, robíme podrobné reporty na mesačnej báze. Reporting napomáha lepšiemu cieleniu reklamy a publikovaniu ešte lepšieho obsahu. Výsledky z reportov sa používajú pri tvorbe ďalších content plánov.
fresch-roll - karamel

Výsledky

Na základe štatistík konkrétnych merateľných ukazovateľov je možné konštatovať uspokojivé výsledky spolupráce. Organický (nesponzorovaný) výsledok predstavoval

  • Zvýšenie interakcií + 598 % za 1. mesiac spolupráce.
  • Zvýšenie dosahu + 449 % za 1. mesiac spolupráce.
  • Posilnenie image značky.
fresch-roll - majitelia ochutnávajú zmrzlinu

Zhrnutie

Ďakujeme Fresh & Roll za to, že sme mohli byť súčasťou ich výnimočného produktu. Správa sociálnych médií vyžaduje nápad, kreatívu, nasadenie, ale aj analytické myslenie. Predovšetkým však ochotu majiteľov posúvať svoj produkt, alebo službu vpred.

Informácie o projekte

Martin Latka

Marketing a content

Marketing – správa sociálnych sietí, Facebook kampaň

Content – copywriting

Podkladové práce

fotografie – Veronika Čižmárová